Sunday, May 25, 2008

تپش قلب من

تپش قلبم من تپش قلبم رو گوش کن که عشق در ان مانند روباری خروشان موج می زند نوشته هایم مانندی دفتری پراز خاطرات بیانگر احساسات قلب من است پس نازنینم به خوبی انها رو بخوان تا از هر کلمه نوشته من تپش قلبم رو احساس کنی می خوام دفتر قلبم رو همیشه باز بگذارم تا احساسات محبتم رو که لبریز است در اغوش بگیری تا با نوشته هایم بتوانی جایی برای خود در قلبم باز کنی قلبی که سر شار از ارزوست سر شآر از عشق و سر شار از محبت و دوستی نوشته های من زبان گفتن من است که به اسونی می توان به انها پی برد که کدامین حرف نگفته ای که برزبان نمی توانم بیاورم در ان نهاده ام تا تو به اسونی بتوانی اونها رو بخونی و حرفهای این قلب عاشق مرا به اسونی بخونی و در اغوش گرم خودت گیری قلب پر ازعشق من همیشه باز است پس اروم بیا و در این قلب پر از احساسم که اشیانه ای ارام برای عشق توست تو در قلب من بمان تو بمان با اون قلب مهربانت تا دیگه احساس تنهایی وجودم رو ازار ندهد قلب من از احساس است قلب من از شآدیست قلب من از ارامش زندگیست قلب من شاعر زیبای عشق است قلب من مال توست که تو زیبایی قلب منی