Thursday, May 29, 2008

پری زندگانی

پری زندگانی نازنينم
باز ياد تو
در خاطره‌ وجودم پيچيد
باز مهربانی قلب مهربان تو با نگاهای پر از راز نهانی تو
پنجره اتاقم روستاره باران کرد
باز گرمی حرفهای تو قلب و روحم را در اغوش گرفت
نازنينم
به شب و روز به ستاره و ماه تابان به مهتاب درخشان به زیبایی اسمان به برگ همه درختان به موج دریاهای خروشان به مهربانی قلبهای مهربان به اندازه همه دانه های باران قسم می خورم که بی تو من بی قرارم و برای همیشه دوستت می دارم شبها را به‌ امید اومدن سحر روز و روزها به‌ امید اومدن تو من زندگانی رو سپری می کنم نمی توانم پلک چشمهایم رو روی هم بگذارم که شاید یک لحظه بیایی و از نظرم گذر کنی پس مهربانترینم شیرینی زندگانی پری قشنگ اسمانی نگار نقشهای جاودانی تو قلبم برای همیشه ارام بگیر و این فاصله ها رو به فراموشی بسپار تا که قلبم از بی تابی پر نزند نازنینم دیگه نمی توانم روزهای
زندگیم رو بی تو سپری کنم پس با قلب مهربونت که مانند پری فرشته های اسمان است برای همیشه به اغوشم بیا و هرگز از من جدا نشو
پرنده قشنگ و زیبای زندگانی