Wednesday, July 30, 2008

باز دوستت دارم

باز دوستت دارم که چقدر دوستت دارم مطمئن باش هر گز نظرم رو عوض نمي کنم چون واقعا دوستت دارم کاش می دونستی وجودم چه نيازی به وجود تو دارد کاش مي دونستی که قلبم هميشه به ياد توست و در انتظار است کاش مي دونستی اين روزها هميشه در فکر تو هستم کاش مي دونستی که تو رو می پرستم نازنينم به ياد تو و به ياد با تو بودن شب و روزهای زندگي رو سپری مي کنم چون دوستت دارم بيشتر از اونی که تو فکر مي کردی و می کنی بيشتر از هر کسی و هر چيزی به تو نياز دارم چون قلب پريشان و تنهايم در انتظار تنها يک واژه قلب توست تنها حرفی که روحم رو به شادی بکشآنی نازنينم اميد ی که تو قلبم هميشه زنده خواهی ماند مطمئن باش دوستت دارم تا روزی که زنده هستم به ياد تو و برای تو است تپش قلبم پس عزيز مهربانم با من بمان که موندنت در کنار من بخشيدن زندگي دوباره به روح و قلب من است دوستت دارم براي هميشه و همه زندگيم