Sunday, August 02, 2009

پری زندگانی من

پری زندگانی من پری زندگانی من امشب نمی خواهم بخوابم
امشب درو پنجره‌ ها رو باز خواهم گذاشت امشب اغوش گرم من منتظر شماست می خواهم بیایی و ارامی تسکین قلب من باشی
می خواهم با وجود گرم و قلب پر از عشقت
من رو در اغوشت بگیری
ای زیباترین زیبایی زندگی من
ای امید روزهای تنهایی من
من با بودن تو در وجودم حس ارامش می
می خواهم امشب چشمان پر از انتظارم رو
از این انتظار تلخ تر از مرگ نجات دهی
می خواهم بیایی و در این تنهایی و غربت بیکه‌سی من رو همراهی کنی
نازنینم این رو بدون که‌ من همیشه‌ به‌ بودن تو نیاز دارم
برای همیشه‌ و همه زندگیم این رو بدون که‌ دوستت دارم
پس بیا و امشب من رو به‌ یک شب رویایی تبدیل کن
پس با گرمی لبهایت عشق جاودانه‌ مارا دراغوش گرم محبت رها کن
امشب صدایت را با من هم صدا کن
که با هم باشیم و پیش هم باشیم برای همیشه‌ و همه زندگی
ای زندگانی قلب پر از احساس و عشق من