Saturday, April 19, 2008

رویای شب

رویای شب امشب به یاد تو سر بر بالین این زندگی تنهایی می گذارم تا رویای رویاهایم رو در آغوشم بگیرم تو هم گل نازنینم من و تو اغوش گرمت به ارومی حس کن که من تو و اغوش گرم تو رو حس می کنم با تموم وجودم امشب دیگه تو تنها نیستی یک پرنده کوچک مهمان قلب توست من و به ارومي توي اغوش مهربون گرمت بگیر من سرم روي سينه هات می گذارم به ارومی تپش قلب تورو حس می کنم که برای یک عشق جاودانی می تپد و دارم به حرفهات گوش مي کنم بامن درد دل کن که قلبت رو می گشایم راه زندگی و عشق رو در پیش رویت می نمایم کلید مشکل گشا من هستم من عاشقم دوستت دارم من تو رو می پرستم گل نازم تو هم با دستهایت موهایم رو نوازش کن اون دستهايي که مانند شانه توی موهای سرم رفته و هر تار مويم رو با نرمی دستهايت حس ميکنم اروم،اروم گل من موهایم روبرام شانه کن و قصه ناتموم عشق رو براي زندگي دوباره اغاز کن تو محشر عشق و عاتفه زندگي هستي و پری پروانه پرناز زیبایی پرواز تو رويايی روياهای زندگی بايد رويا هايت رو براي اينده ای بهتر بسازی تا با رویاهای قشنگ امشب من هر دو یکی شود تا نور درخشان مهتاب رو در اغوشت حس کني ان پرنده کوچک که براي قلب مهربون تو پر مي زند تا در اغوشت کمي ارام بگيرد گل نازم با لبهای نازنينت نفسهایم رو تازه کن که خسته راه دورم و مي خواهم رواي سينه تو ارام بگیرم اي مهربون ترين مهربونم اغوش گرمت تو از ان من است تا رویای این شب رو بگرمی اغوش نرم تو بسپارم تا ديگه حس پروازبه فراموشی بسپارم وبرای همیشه در بيابانهای بي کران زندگی در کنار قلب مهربونت ارام بگير رویایم امشب من رو براي هميشه و همه زندگي در اغوشت بگير که به تو نياز دارم رويای روياهای تنهاييم که امشب رو به رویای با تو بودن می سپارم