Thursday, May 01, 2008

شب بیدار من

شب بيدار من
گل زیبای زندگیم
نازنینم عاشقانه به ياد تو هستم و همه وجودم در انتظار تو امشب نمي خوابم تا که برای يک لحظه هم چشمهايم بسته نشود که شايد تو بيايي و و از نظرم گذر کنی مهربونم امشب در انتظار اومدن تو در قلبم رو باز گذاشه ام تا اگه اومدی بي صدا وارام خودت رو توی خونه قلبم جايی دهی قلبی که عاشقانه دوستت دارد و همیشه در رویای شیرین با تو بودن می تپد بیدار می مانم تا که اگه رسیدی سرت رو روی سينه ام بگذاری و تپش قلبم رو گوش دهی که تنها برای تو می زند و زنده مانده است ديگه دوستت دارم با همه وجودم و امشب رو برای با تو بودن بيدار موندم تا بيايی و با نفسهای گرم لبهايت نفسی تازه به زندگی تنهايی و غربت من ببخشی تا ديگه احساس تنهايی در وجودم نمايان نباشد و حس کنم کسی هميشه و برای همه زندگیم همراه من است رويايی اين شب طلایی انتظار رو به رويايی رويايت می سپارم تا اگه عسل شيرينی لبهای شیرینت رو در وجود گرم من حس کنی تا بدونی که چقدر دوستت دارم در حد پرستش و به تو نیاز دارم تا تنها نمانم و تو را برای همیشه و همه زندگیم در کنار قلب خودم حس کنم همه وجودم