Friday, February 12, 2010

ره‌هگذر خسته‌

ره‌هگذر خسته‌ منم ان رهگذر خسته‌ که‌ بپای تو نشسته‌ همه‌ زندگانی با همه‌ بی توانی
ارام ارام جاده‌های دور و دراز زندگی
یک عمر در راه‌ بودن و خسته‌ با پاهای خسته‌ و
نفسهای بریده‌ از راه‌ دور خسته‌ خسته‌
با قلب پریشانی که‌ همیشه‌ در انتظار اومدن تونشسته‌ با ارزوهای رویایی که‌ در زندگیم همیشه‌ رفته‌ بر باد با اینده‌ای که‌ هرگز نیست پیدا
منم رهگذر خسته‌ راه‌ دور
راهی که‌ نمی دونم خواهد رسید بکجا نازنینم ای امید همه زندگانی من
ای کسی که بردی عمر جوانی من برگرد به سویم
تا در کنار هم بمونیم هیج می دانی که‌ بی تو بودن سخته‌ برام
هیچ می دانی که‌ یک رهگذر خسته‌ دل شکسته‌ با دردهای قلب پریشان حالم
که‌ همیشه‌ تنها به‌ انتظار تو نشسته‌، پس بیا و من رو در این راهی که‌ در زندگیم باقی مونده‌ همراهیم کن
تا دیگه قلبم تنها تر از این تنهایی نباشه‌. تا دیگه‌ خانه‌ام پر از سکوت نباشه‌
من به‌ تو و به‌ صدای گرم تو به‌ تو و به‌ اغوش گرم تو
به‌ تو و به‌ نفسهای تو نیاز دارم که‌ من رو در این راه همراهی کنی
پس‌ بیا و مانند همیشه‌ ارامشم باش بیاو مانند همیشه‌ تو قلب پر از درد ویرانم اشیانه‌ کن
که‌ به‌ بودن تو در کنار خودم نیاز دارم
ای تنهاترین امیدو ارزوهای زندگی بر باد رفته من